AWAK SUKA SAYA TAK????

Dennis Joseph O`Neil

RSku yang hilang

Awak Suka Saya Tak???

Awak Suka Saya Tak?

Jawapan saya........ suka.Suatu masa dulu ayat ni pernah keluar dari celah bibir bertahi lalat seorang pemuda tinggi lampai berwajah Cina padaaku.Aku namakan di sini RS Wong.Nama akhir keturunan asalnya Wong.Bila meganut Islam bertukar kepada RS.Bermula satu kisah percintaan yang luarbiasa.Banyak sangat persamaan antara Kisah ASST oleh adindaku Melur Jelita dengan kisah benar kami.Aku masih tak bercadang memaparkan kisah tragis kami.Biarlah hanya aku,keluarga dan rakan2 terdekat yang tahu.

Mengikuti ASST sejak awal dan membanding kisah kami.Agaknya muak si Meluar Jelita dengan kerenahkuPernah berchatting dan ada juga MJ cuba mengorek rahsia yang terpendam.Sabarlah MJ...Kakcik belum bersedia.Itulah jawapanku.Hilman dan Intan bagai sebati dengan diri ini.Bila Novel di pasaran,aku berharap sangat MJ tak lupakan aku.Semakin hari semakin menggenag kisah silam dengan babak2 dalam ASST.Hati kecilku tersentuh.Memang sukar melupakan apalagi bila setiap persembahan MJ berkait rapat dengan RS Wongku yang hilang.Menatap wajah Baim Wong juga hati jadi tak keruan.MJ gunakan Dennis Oh,anak kacukan Korea Inggeris ini juga tak lari jauh raut si dia.

Bila ASST tiada di wallku lagi aku rasa begitu kehilangan....maafkan kelanjuranku menyintaimu Hilman Yong!!!!

2 comments:

Melur Jelita said...

Kak Chik Jelita,
saya menangis baca coretan ini. Sangat memahami...sabar ya..Allah beri yang lebih baik untuk Kak Chik Jelita..dia bukan jodoh yang Allah tetapkan untuk Kak Chik Jelita..

kakcik Zieta said...

makin kau mendekati aku
makin aku mengingatinya
makain hampir perpisahan
makin aku mengenangmu.
Hilman Yong dan RS Wong
berpadu satu....