Bergambar kenagan sempena pembukaan Kiosk Coolblog kami pada 24hbFebruari,2012.

              Dah 2 bulan beroperasi di Foodcourt Giant Sunway City.Perniagaan Bubble Tea kami semakin hari semakin dikenali.Semakin bertambah pelanggan tetap kami.Alhamdulillah bersyukur dengan penerimaan warga Ipoh terhadap jenama baru ini di badaraya Ipoh.Walaupun jauh terperok di Tambun namun setiap hari ada saja pengunjung baru.Pelanggan2 Giant Hypermarket dah tau kewujudan kami di foodcourt.Terimakaseh daun keladi.Kami rasa minuman baru ini (baru di Ipoh saja...)akan mendapat  tempat di hati warga Ipoh sekiranya lebih banyak pendedahan.Kami bercadang mengadakan promosi di luar kawasan Tambun.Saya dan suami akan mengembangakan sayap ke seluruh pelusuk Ipoh.InsyAllah dalam beberapa bulan lagi cawangan baru akan menemui anda di St.18.


Mudah dan selesa dengan meja foodcourt yang hampir dengan kiosk.Boleh menikmati makan malam/tengahari /minum petang dan jugak sarapan pagi dengan Bubble Tea kami.Beroperasi dari jam 9.30 pagi sehinggalah 10.15 malam.Tak kira golongan usia menyukai Ice Blended,jus,Capucino,yohgurt blog,local blog sepserti cendol,cikang,ABCdan lain2 jugak di kiosk kami.Pelbagai kaum ada di kawasan sekitar kami memandangkan Sunway City merupakan tempat popular dikunjungi apabila tegak kukuh The Lost world Of Tambun  berdekatan .








1 comment:

Unknown said...

Salam akak...saya faiz dari shah alam..Saya mmg dah kumpul modal untuk buka coolblog ni dalam 90k....cume nak tau macamana sales coolblog akak setakat ni....ok x akak? hopefully akak sudi berkongsi maklumat dengan saya sbb saya dah banyak kali kene tipu dengan partner dalam bisnes....skrg saya nak bangun semula dan usaha untuk membuka coolblog dan ingin uruskan sndiri bisnes ni...andai akak sudi berkongsi maklumat akak dengan saya akak sms saya kat 013-700 8008 ....segala jasa baik akak hanya ALlah yg dapat membalasnya..Aminn